Godmorgon!

Gääsp, är sjukt trött och hela dagen är full med saker som jag måste göra.
Åker ju till Turkiet imorgonbitti, så idag måste jag hinna med att packa hälsa på min bror och förberedda mig för resan imorgon.
Kanske köpa 5kg godis så jag klarar av resan upp till Västerås, för det är där vi ska flyga ifrån.

Varje gång jag tänker på att jag ska bort från detta kalla vädret så stiger energin ikroppen och det är den energin jag får leva på idag! :D

Gammal bild från när jag var utomlands, där hade jag till och med gjort såna "snyggingflätor" ;)


Kommentarer
Postat av: miixx

jag kommer sakna dig ! :D:D:D:D

<3

2010-09-30 @ 10:36:07
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0