Done!

Nu har jag packat klart! :)
Och just nu sitter jag och drömmer mig bort till värme och sol!
Ska bli så grymt underbart, men jag kommer sakna mina flickor, men ni ska alla få ett vykort jag lovar ;)

Förövrigt har jag haft en bra dag fylld med skratt! haha miixx bakgrundsbild på datorn dödar! Aldrig skrattat så mycket.
Och hur kul kan man ha vid en kopiator svar: SJUKT KUL! tills rektorn tar oss på bargärning med huvudet nere i kopiatorn! Klockrent ;)

Mix, Sanra, Simone och jag.
Rebecka saknas <3

Kommer sakna er sjukt mycket!

Jag älskar er
Jag älskar oss

<3


Kommentarer
Postat av: skalis

Jag älskar dig <3

2010-09-30 @ 21:19:21
URL: http://ajamnemo.blogg.se/
Postat av: miixx

jag älskar dig min lilla josseposselossekosserossenosse .

& jag kommer sakna dig grymt jävla cpmycket .

men ha det superduperkuperpuper bra , så ses vi om 10 dagar .

sola , bada , ät & festa åt mig med som fan !



& glöm inte att jag vill ha ett typiskt miixx-vykort vad det nu innebär :)



GLÖM ALLA BEKYMMER & ALLTING HÄR HEMMA , LEV LIVET .

men för all del .. glöm inte att JAG ÄLSKAR DIG ! <3<3<3<3<3<33<

2010-10-01 @ 11:27:16
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/
Postat av: miixx

ahahhahahah rektorn var bäst , fast min bakgrundsbild va bättre HAHAHAHAHAHAH <3<3<3<3<3<3

2010-10-01 @ 11:27:52
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/
Postat av: sanra

jag saknar dig massa här <3 d verkar iaf som att ni har det jätte bra (: jag väntar på ditt vykort nu , hoppas du inte har glömt att skicka d , thihihi du måste se malins bakrundsbild när du kmr tbx , ahahaha så sjukt kul (a hoppas denna vackan gå snabbt så vi träffas snart ! & glömt inte att sola massa till mig åsso , älskar dig <3<3<3

2010-10-05 @ 09:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0