Trött

Puh! Nu kan jag andas!
Dagen har varit stressig fast den inte behövt att vara de.
I skolan idag hade jag absolut ingetting att göra jag bara satt där och såg söt ut!
Jag hade utvecklingssamtal, dem samtalen hatade jag en gång i tiden men de var helt okej idag. Klagaklagaklaga josefine! Ja jag bara klagar när de gäller skolan. Men vafasen man måste ju trivas:) Nej där tog jag i lite, jag trivs faktiskt på skolan men de finns alltid något att göra.

Efter skolan åkte jag till Kristianstad med Lina, vi skulle göra en intervju med Lisa och Caroline som håller i en musikal. Interjuvn gick bra och text och bilder kommer att publiceras i Norra Skåne någon gång efter den 25e denna månaden så håll koll! :)

Nu har jag precis anlänt hem och de första jag gjorde var att sätta igång med mat. De blir potatisgratäng och kött, mumma! :)

Haha jag är fortfarande stressad och jag vet inte varför? ja inlägget blev som de blev när de inte blev som de skulle.
Nu ska jag ha maaad!
Poss!


ehe, sötingbild ju ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0