Friday i'm in love!

Fredagen startades på körskolan.
Nu sitter jag i skolan tänk hur mycket jag redan hunnit med mer än vad jag brukar göra på ett helt år. nej men.. körningen gick brao idag och när jag anlände till skolan så var jag 5 minuter sen vilket resulterade att jag inte fick komma in till min lektion och nu sitter jag i ett grupp rum med massa problembarn. Naaaj ;)

Halv 10 återgår allt till vanligt, eller jag får komma upp till min kära klass och ha en vanlig lektion.

FREDAG IDAG! woho galet galet galet bra!
Min fredag kommer se som så.
Skola
Hem & packa
Åka till my
Tjocka mig hos my med Rebecka & agata
Färga mys & agatas hår.
Sova
& gå upp mitt i natten för att sedan åka till båstad.
Men de blir nog bra!

Update later my friends!
hao en brao fredag! :)

Aja, bilden blir lite stor och tar upp hela bloggen
Men vad gör de om 100 år.


Kommentarer
Postat av: Jessica Abrahamsson

Du är så sööt :) miss you! <3

2010-03-21 @ 14:47:54
Postat av: Anonym

snygg är duuuuu =)

2010-03-22 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0